Tuesday 1 April 2014

CONTOH PENGHARGAAN

PENGHARGAAN
*Contoh

Bismillahirahmanirahim..
            Alhamdullilah,bersyukur ke atas ilahi dengan limpahan rahmat serta nikmat masa,nyawa tenaga yang dianugerahkan kepada saya dapat juga saya menyiapkan tugasan ini dengan jayanya.
            Pertamanya, saya ingin mendedikasikan ucapa penghargaan ini kepada pensyarah tercinta saya, En.Nordin Bin Wan Daud kerana dengan tunjuk ajar serta bimbingan daripadanya membuka ruang untuk saya menyiapkan tugasan ini dengan suksesnya.
            Saya juga ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu bapa saya yang memberi saya pemudahcara untuk menyiapkan kerja kursus  ini.Mereka telah  memberikan saya segala kemudahan dan sokongan moral yang tidak terhingga sampai saya Berjaya menghabiskan tugasan ini.
            Ucapan penghargaan ini juga saya tujukan kepada rakan-rakan yang banyak memberi peringatan terhadap setiap apa yang saya telah alpa. Mereka membantu saya dengan menjawab setiap pertanyaan yang saya uterakan kepada mereka.

            Akhir madah, saya mengucapkan terima kasih kepada mereka yang terlibat secara lansung atau sebaliknya dalam pembikinan kerja kursus ini.Terima kasih.

34 comments:

  1. Contoh karangan ini bagus kepada sesiapa yang mahukan penghargaan yang terbaik!!!!

    ReplyDelete
  2. penghargaan terbaik...thank you :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kerana membantu saya😊

    ReplyDelete
  4. pukimah betui

    ReplyDelete
  5. ayat asal boleh.... memalukan

    ReplyDelete
  6. Cantik sangat ayatnya saya buat penghargaan ni bagi projek rbt terima kasih πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete

  7. Download all latest free software, freeware, shareware, and demo programs for your desktop PC in one place with maximum downloading speed.

    msi emulator

    bluestacks

    Timer resolution

    Happy Wheels

    cheat engine

    From
    NearFile

    ReplyDelete
  8. Terbaiklahhh.. Macehhh~

    ReplyDelete
  9. Aku buat ni dalam kerja kursus geografi, boleh kan?
    😎😎

    ReplyDelete
  10. Terbaik ahhh?!!membantu sangat2

    ReplyDelete
  11. Terbaik... kipidappp

    ReplyDelete
  12. thank you so much..its really help me

    ReplyDelete
  13. tq izinkan sy guna ini utk tugasan saya.

    ReplyDelete
  14. Terima kasih ya share, semoga Allah balas jasa baik awak dan murah rezeki ya, In Shaa Allah.😊

    ReplyDelete
  15. Tq semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  16. TerbaikπŸ–’πŸ–’πŸ–’

    ReplyDelete
  17. ayat yg lengkap dan bagus☺️

    ReplyDelete