Tuesday 1 April 2014

CONTOH PENGHARGAAN 2

PENGHARGAAN
*Contoh

Alhamdulillah ,
dengan penuh kesyukuran kehadrat Ilahi kerana limpah kurnianya , dapat saya menyelesaikan tugasan kerja kursus ini dengan penuh jayanya . Saya mengucapkan sepenuh penghargaan kepada;

Puan Erni Binti Azmee ,
Pensyarah Kekomputeran (TIV 1021) , di atas kepercayaan beliau memberi tugasan ini kepada saya dan juga rakan seperjuangan saya . Dimana beliau banyak membantu saya sepanjang proses tugasan ini disiapkan .

Dengan kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kedua ibu bapa saya yang telah banyak mendorong saya untuk terus berusaha . Dan saya juga ingin menghadiahkan sekalung terima kasih kepada rakan-rakan saya yang telah banyak membantu dan mencetuskan idea saya sepanjang proses penyiapan tugasan dilaksanakan . Dalam menyiapkan tugasan ini , banyak yang telah saya pelajari sepanjang penyiapan kerja kursus ini dilakukan . Ianya memberi saya seribu satu makna dalam menimba ilmu ini .
Syukur Alhamdulillah .

Sebelum saya mengundur kata , terimalah serangkap kata
Bak kata pepatah melayu
                                                                                
‘’ Lentur Buluh , Kerana Rebungnya ”

8 comments: