Monday 31 March 2014

*CONTOH PENGHARGAAN L.I

PENGHARGAAN
 *Contoh Latihan industri

Alhamdulillah,
bersyukurnya saya Kehadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya memberikan saya kesempatan bagi menyiapkan tugasan laporan industri ini dengan dilaksanakan mengikut prosedur-prosedur yang telah ditetapkan.

Bagi menyiapkan tugasan laporan L.I ini yang meliputi kerja-kerja harian semasa praktikal dimana telah dilaksanakan semasa menjalani latihan industri selama tempoh enam bulan. Setiap tugasan adalah dibawah pemerhatian Pengarah Urusan dan Penyelia yang sentiasa berusaha untuk meningkatkan mutu kerja dan tugasan yang diberikan dalam masa yang telah ditetapkan.

Saya berharap agar kerjasama dan sokongan yang telah diberikan akan membuahkan hasil di masa hadapan dengan harapan akan beroleh kejayaan.
InsyaAllah…….


Terima kasih juga diucapkan kepada penyelia, guru-guru dan rakan-rakan yang banyak membantu saya dalam tempoh penyiapan laporan ini dilaksanakan.Terima kasih juga kepada Penyelia saya yang sudi menerima saya untuk menjalani latihan industri di kilang beliau selama tempoh enam bulan.

7 comments:

  1. izinkan saya untuk menggunakannya . terima kasih

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sebab membantu mengarang ayat ni..semoga dimurahkan rezeki anda

    ReplyDelete
  3. blur teruk
    uto

    ReplyDelete

  4. abogados defensores de delitos sexuales en fairfaxAdemás, el abogado explora las circunstancias que rodearon el arresto y los procedimientos policiales, asegurando que las fuerzas del orden cumplieran con los protocolos adecuados durante la investigación. Cualquier violación de los derechos del acusado o errores de procedimiento pueden ser fundamentales para construir una defensa. Este análisis crítico se extiende a la evidencia forense, donde el abogado colabora con expertos para cuestionar la confiabilidad o admisibilidad de los hallazgos científicos.

    ReplyDelete